قوانین درخواست آزمایش

جهت ثبت درخواست آزمایشات، به موارد زیر توجه فرمایید

ارسال نمونه و پشتیبانی

ارسال نمونه بصورت بسته پستی، تیپاکس و یا غیره، به روش دلخواه و با هزینه مشتری می‌باشد.

جهت ارسال نمونه بسته به آدرس:

“قم، ۷۵ متری عماریاسر، خیابان قدوسی،بین کوچه ۳ و ۵، پلاک ۲۱، آزمایشگاه ژرف پژوهان به آزما”

با کد پستی:

۳۷۱۹۱۵۸۶۲۰

در صورت بروز هرگونه مشکل در هنگام ثبت سفارش با شماره های پشتیبانی زیر تماس‌ حاصل فرمایید:

آماده سازی نمونه

پس از اتمام ثبت سفارش، فاکتور نهایی برای شما نمایش داده می شود. توجه داشته باشید که برگه حاوی شماره سفارش و نام نمونه باید روی نمونه چسبانده شود. (به عنوان مثال: نمونه کود شیمیایی با کد ۱۴۵۰۰۲)

به دلیل شرایط دمایی خاص مورد نیاز نمونه آب، انجام آزمایشات آب برای نمونه های ارسالی با شرایط پستی امکان پذیر نمی باشد. قبل از نمونه گیری مطالب مربوط به روش های درست نمونه گیری را مطالعه کنید تا جواب آزمایش نمونه شما بصورت واقعی باشد.

استرداد و لغو سفارش

پس از ثبت سفارش لغو درخواست و استرداد درصورتی امکان پذیر است که روند آزمایش نمونه ارسالی شروع نشده باشد و یا نمونه به آزمایشگاه نرسیده باشد.
در صورتی که نمونه توسط آزمایشگاه دریافت و روند انجام آزمایش شروع شده باشد امکان لغو و استرداد سفارش توسط شما وجود ندارد. درصورت وجود شرایط مورد نیاز، برای استرداد و لغو سفارش می‌توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.
شماره پشتیبانی جهت استرداد: ۰۲۵۳۷۷۷۸۸۱۷ – ۰۲۵۳۷۷۶۹۸۴۹ – ۰۹۰۲۵۹۶۳۷۰۰
پس از برقراری تماس با پشتیبانی با اعلام اطلاعات لازم مانند  نام کاربری، شماره سفارش و شماره حساب پرداخت سفارش، سفارش شما لغو میگردد و مبلغ پرداخت شده در اسرع وقت به شماره حساب اعلام شده واریز می‌شود.

مشاهده و دریافت نتایج

پس از آماده شدن جواب آزمایش از طریق پیامک به شما اطلاع داده می‌شود. شما می‌توانید با ورود به لینک ارسال شده یا ورود به پنل کاربری خود نتایج آزمایشات را مشاهده کنید. در صورت اعتراض نسبت به نتایج آزمایش، آزمایش مجددا تکرار می‌شود و نتیجه مجدد در پنل کاربری قابل مشاهده است.
با توجه به نوع نمونه و آزمایشات مورد نیاز، مدت زمان تقریبی اعلام نتایج بعد از دریافت نمونه ۷ الی ۱۵ روز کاری است. زمان انجام آزمایشات و اعلام نتایج پس از رسیدن نمونه به آزمایشگاه محاسبه می‌شود، نه پس از ثبت درخواست آزمایشات.
هرگونه تغییر در روند آزمایش بصورت مرحله‌ای در حساب کاربری شما نمایش داده می‌شود و از طریق پیامک نیز اطلاع رسانی می‌گردد.

ورود

عضویت

اگر ایمیل ندارید، فامیلی خود را به انگلیسی و با دامنه efartakco.ir ثبت کنید. مثال: hosseyni@efartakco.ir

ورود

عضویت